Általános Szerzodési Feltételek (ÁSZF)

Jelen Általános Szerzodési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014.06.27.

Jelen ÁSZF a Takács László egyéni vállalkozó (a továbbiakban Vállalkozás) által üzemeltetett www.dreamfashion.hu weboldalon található webáruházban elérheto online termékértékesítési szolgáltatás Fogyasztók általi használatának feltételeit tartalmazza.

Jelen ÁSZF a Vállalkozás valamennyi, a www.dreamfashion.hu weboldalon lévo webáruházában található termékének webáruházban történo megvásárlására vonatkozik.

A Fogyasztó jelen webáruház használatával elfogadja, és magára nézve kötelezo erejunek ismeri el a jelen ÁSZF –ben foglalt rendelkezéseket.

A Fogyasztó személyes adatainak kezelésérol az ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ rendelkezik.

Kérjük, hogy megrendelése elott szíveskedjék figyelmesen végigolvasni a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket. A megrendeléssel ugyanis a Vállalkozás és a Fogyasztó között szerzodés jön létre, melynek nyelve magyar, és melyre a magyar jog az irányadó. A szerzodés nem minosül írásban kötött szerzodésnek, az ily módon kötött szerzodés iktatásra nem kerül, az utólag nem hozzáférheto. A szerzodések tekintetében a jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. valamint az új Ptk. rendelkezései az irányadóak.

A 45/2014. (II.26.) Korm. rend. jelenleg hatályos szövege itt olvasható: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

Jelen ÁSZF ide kattintva letöltheto, és lementheto

A Vállalkozás fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, módosítást eszközöljön a webáruházon, elozetes figyelmeztetés nélkül, valamint annak lehetoségét is, hogy a webáruházat más domainnév alá helyezze át. A változtatás a www.dreamfashion.hu weboldalon történt megjelenés idopontjától lép hatályba.

A Vállalkozás jogosult jelen ÁSZF-et a Fogyasztók tájékoztatása mellett egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követoen, a webáruház elso használata alkalmával válnak hatályossá a Fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követoen leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

  1. 1. A Vállalkozás adatai

Tulajdonos / Üzemelteto: Takács László egyéni vállalkozó.

Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Cinke utca 8.

Telefonszám: 06-30- 576-3358

Telefonos ügyfélszolgálat elérhetoségének ideje: Hétfo - Vasárnap 8.00-20.00 óráig.

Honlap: www.dreamfashion.hu

Elektronikus kapcsolattartás: info@dreamfashion.hu Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Rendelés: rendeles@dreamfashion.hu

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Nyilvántartási szám: 254660085
Nyilvántartásba vette: Zalaegerszeg Megyei Jogú Város Jegyzoje
Adószám: 60959340140

Statisztikai számjel: 60959340479123120
Bankszámlaszám: 11773494-00648484
IBAN: HU51 1177 3494 0064 8484 0000 0000

Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-59773/2012.

  1. 2. A szerzodéskötést követo telefonos kapcsolattartásra és a fizetési eszköz használati díjára vonatkozó szabályok

A Vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépo Fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. E rendelkezés nem érinti az elektronikus hírközlési szolgáltató azon jogát, hogy a hívásokért díjat számítson fel.

A Vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számít fel.

  1. 3. A webáruházban történo vásárlás

1. Megvásárolható termékek köre

Fehérnemuk és fehérnemu kiegészítok. A webáruházban új termékek kerülnek értékesítésre. A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetoek meg.

2. A rendelés menete

A fehérnemu webáruházban kétféle módon tud rendelést leadni: regisztrált, ill. vendég felhasználóként. Mindkét esetben meg kell adnia a termék kiszállításához szükséges:

- nevét,

- telefonszámát,

- email címét,

- számlázási címét, (irányítószám, helységnév, utca, házszám,

- szállítási címét, (ha eltér a számlázási címtol),

hogy értesíteni tudjuk a fogyasztót megrendelésével kapcsolatban.
Regisztrált felhasználóként történo vásárlás elonye, hogy ha bármikor visszatér weboldalunkra, a már meglévo felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud lépni és nem kell újra megadnia a vásárláshoz szükséges adatait.

3. Rendelés vendég felhasználóként

Amennyiben vendég felhasználóként szeretne vásárolni a fehérnemu webáruházban, akkor csak a számlázási és postacímét, valamint az e-mail címét és telefonos elérhetoségét kell megadnia, ekkor nem szükséges a felhasználónév és jelszó megadása. Ennek a módnak az egyetlen hátránya, hogy mindannyiszor, mikor visszatér hozzánk újra meg kell adnia a szállítási adatait és elérhetoségeit megrendelés leadása elott.

4. Rendelés regisztrációval

A weboldal tetején elhelyezett regisztráció gombra kattintva tudja kitölteni a regisztrációs urlapot. Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése! Az e-mailben való visszaigazolás elmaradását okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A regisztráció elonye, hogy egyszer kell végrehajtania, késobbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, hiszen meglévo felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud jelentkezni webshop-unkba. Valamint fel tud iratkozni hírlevelünkre, ahol tájékoztatni tudjuk aktuális akcióinkról, kedvezményeinkrol.

5. A kosár használata

A Dream Fashion fehérnemu webáruházban szereplo termékek adatlapján a Kosárba tesz! gombra kattintva tudja azt kosarába tenni, ahonnan rendelés leadásakor meg tudja vásárolni.

A termékek részletes adatlapján megadható, hogy hány darabot, milyen méretet, ill. színt kíván kosarába tenni. A Kosár megtekintése gombra kattintva bármikor megváltoztathatja a kosárban lévo termék mennyiségeket a termék mellett szereplo Mennyiség mezo változtatásával és a Frissítés gombra kattintva.

A kosárból a termék bármikor kiveheto a termék mellett szereplo Törlés gombra kattintva.

A kosárban lévo termékek megvásárlását a Bevásárlókosár oldalon a kosárban szereplo termékeket összesíto lista alatt lévo Indulás a Pénztárhoz most linkre kattintva tudja kezdeményezni.

6. A szállítási cím megadása

Ezen az oldalon kell megadnia azt a címet, ahová az adott rendelést kéri.

Amennyiben a Számlázási cím és a Szállítási cím nem egyezik meg, hozzáadhat új Szállítási címet.

Kérjük, pontosan töltse ki a mezoket, a késobbi problémák elkerülése érdekében.

Amennyiben futárszolgálattal kéri a szállítást, kérjük ügyeljen arra, hogy a DPD futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek ekkor lehetoleg olyan címet adjon meg, ahol ebben az idoszakban tartózkodik!

7. Szállítási mód megadása

Háromféle szállítási mód közül választhat:

Önnek segítséget jelenthet, hogy azonnal látja a költségeket, így könnyebben eldöntheti, hogy melyik szállítási és fizetési mód közül választ.

8. Fizetési mód megadása

Kétféle fizetési mód közül választhat:

9. Rendelés feladása/Ellenorzés, jóváhagyás

Ezen az oldalon láthatja összesítve a rendelés során az elozo lépésekben megadott valamennyi információt. Ha kíván, írhat megjegyzést a rendeléséhez.

Az ÁSZF elolvasása és elfogadása után, amennyiben mindent rendben talált, az oldal alján lévo Megrendelés megerosítése gombra kattintva tudja rendelését véglegesíteni, amelyrol haladéktalanul, de legkésobb 48 órán belül e-mailben kap visszaigazolást.
Ezek után lehetosége van a feladott rendelését átnézni és kinyomtatni.

10. A rendelés nyomon követése

A Dream Fashion webáruházban leadott rendelésrol a rendelést követoen haladéktalanul, de legkésobb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig orizze meg ezt az e-mailt.

  1. 4. Fizetési feltételek

A jelen webáruházban feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt, azaz bruttó árak.

Tájékoztatjuk Kedves Fogyasztóinkat, hogy megrendelésük leadása fizetési kötelezettséggel jár.

A vásárlás során, miután a Fogyasztó jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendeloben részletezve feltüntetésre kerülnek a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg, a postai ill. szállítási költség, az ÁFA értéke, végül a bruttó végösszeg. A feltüntetett ÁFA értéke tájékoztató jellegu, az a végösszeget nem befolyásolja, ÁFA levonására pedig nem biztosít jogot, mert a Vállalkozás ÁFA alanyi adó mentes. Így tehát a vásárláshoz kiállított számla bruttó összegu, és nem tartalmaz levonható ÁFA-t.

Webáruházunkban jelenleg kétféle fizetési, és háromféle szállítási formában történhet a vásárlás. A Fogyasztó választhat, hogy melyik a legkényelmesebb és legbiztonságosabb fizetési, illetve szállítási mód a számára.

A vételár teljes kiegyenlítéséig a termék a Vállalkozás tulajdonát képezi. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelozoen mégis, bármely okból a Fogyasztó birtokába kerülne, úgy a Fogyasztó teljes köru felelosséggel tartozik a Vállalkozás irányába a termékben bekövetkezo károk tekintetében.

1. Banki elore utalással történo fizetés

Amennyiben a Fogyasztó a megrendelés során a Magyar Posta Zrt. által történo szállítást választja, úgy ajánlott levélként, vagy ajánlott elsobbségi levélként, banki elore utalással kérheti a küldeményt. Ebben az esetben ezen mód szerint kell a Fogyasztónak a fizetést teljesítenie.

Ebben az esetben a következo bankszámlaszámra kell átutalnia a megvásárolt termék árát és a postai szállítás költségét: OTP Bank 11773494-00648484. Amint a termék posta és szállítási költséggel növelt vételára megérkezik a fent megadott számlaszámra, a csomag postázásra kerül.

2. Utánvéttel történo fizetés

Ebben az esetben DPD Hungária Kft. Futárszolgálat szállítja ki a megrendelt terméket. A Fogyasztónak a termék átvételekor kell a vételárat kifizetnie. A fizetendo összeg a megrendelt termék vételára + a szállítás díja mely 3 kg-ig bruttó 1490 Ft.

  1. 5. Szállítás és teljesítési határido

A regisztráció, illetve a rendelés folyamata során történik a szállítási cím rögzítése, a Fogyasztó által. A Fogyasztónak lehetosége van a szállítási címtol eltéro számlázási cím rögzítésére.

Kérjük a Fogyasztókat, hogy pontosan töltsék ki a mezoket, a késobbi problémák elkerülése érdekében.

Webruházunk a megrendelés napját is beleszámítva 4 munkanapon belül intézkedik a megrendelt termékek feladása érdekében.

A vállalkozás a megrendelt termékek kiszállításakor az Ön részére, a kifizetés igazolására, a termékkel együtt kiállított számlát ad.

A fogyasztónak a megrendelt termék(ek)et lehetosége van Magyarország egész területére házhoz szállítással történo átvételi móddal kérni. Ebben az esetben a megrendelt terméket a kiszállítást végzo vállalat munkatársaitól veheti át.

A vásárlás menete során a Fogyasztó kétféle szállítási mód közül választhat:

1. A Magyar Posta Zrt.

Ebben az esetben ajánlott levélként küldjük el Önnek a megrendelt terméket. Választhat, hogy egyszeru ajánlott levélként, vagy elsobbségi ajánlott levélként szeretné megkapni a küldeményt. Ennek a szállítási módnak az elonye, hogy a Magyar Posta garantálja Önnek a szállítmány megérkezését és olcsóbb, mint a futárszolgálat által történo kézbesítés. Gyors és biztonságos szállítás. Azt azonban tudnia kell, hogy ebben az esetben rendelését csak úgy tudjuk teljesíteni, ha Ön a vásárlás folyamatának végén megjeleno számlaszámra átutalja az ott megjeleno végösszeget (mely tartalmazza a szállítás költségét is a Magyar Posta aktuális árai alapján) és az összeg maradéktalanul megérkezik számlánkra.

A Magyar Posta Zrt. levéldíjszabásai 2014-as évre a következoképpen alakultak:

30g-ig:

ajánlott

380 Ft

elsobbségi ajánlott

410 Ft

50g-ig:

ajánlott

415 Ft

elsobbségi ajánlott

465 Ft

100g-ig:

ajánlott

470 Ft

elsobbségi ajánlott

525 Ft

250g-ig:

ajánlott

510 Ft

elsobbségi ajánlott

595 Ft

500g-ig:

ajánlott

710 Ft

elsobbségi ajánlott

825 Ft

750g-ig:

ajánlott

1000 Ft

elsobbségi ajánlott

1185 Ft

2 kg-ig:

ajánlott

1185 Ft

elsobbségi ajánlott

1425 Ft

2. DPD Hungária Kft. Futárszolgálat

A DPD futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek kérjük, hogy lehetoség szerint olyan címet adjon meg, ahol munkaidoben tartózkodik! Ebben az esetben Önnek a csomag átvételekor kell az áru vételárát és a szállítás díját kifizetnie. A szállítás díja 3 kg-ig bruttó 1490 Ft.

Szállítás akár ingyenesen is!

-15.000Ft feletti vásárlás esetén, amennyiben postai csomagként kéri a megrendelt terméket elore utalással történo fizetési móddal, a teljes postaköltség összegét elengedjük.

-20.000Ft feletti vásárláskor futárszolgálattal történo kiszállítás (utánvétes fizetés) esetén ingyenes a csomag kiszállítás. Az utánvét összege ekkor nem tartalmazza a szállítási költség díját.

-Zalaegerszegen ingyenes házhoz szállítást vállalunk 24 órán belül.

-Zalaegerszeg 10km-es körzetében 10.000Ft feletti vásárlás esetén ingyenes kiszállítást vállalunk 24 órán belül.

  1. 6. Csomagolás

A megrendelt termékek csomagolása DISZKRÉTEN csomagolt küldeményben történik, mely csomag sem külsejében, sem a feladó megjelölésében nem utal a küldemény tartalmára.

Megrendeloink adatait bizalmasan kezeljük. A rendelés és a csomag tartalmát nem fedjük fel harmadik fél elott, és adatait is csak a szükségesség érdekében a futár cég ismeri (szállítási cím, név, telefonszám).

  1. 7. A panaszkezelés módja

A Fogyasztó fogyasztói kifogását az alábbi elérhetoségeken terjesztheti elo:

Takács László egyéni vállalkozó,

8900 Zalaegerszeg, Cinke u. 8.

Telefon: 06-30- 576-3358.

E-mail: info@dreamfashion.hu.

A kifogások eloterjesztésének idotartama: Hétfo - Vasárnap 8.00-20.00 óráig.

A Fogyasztó jogvita esetén az alábbi rendezési módok közül választhat:

a.) Közvetlen egyeztetés a Vállalkozással személyesen, telefonon, vagy írásban.

A Fogyasztó a panaszát a jelen pontban írt elérhetoségeken választása szerint szóban, ezen belül is személyesen, vagy telefonon, vagy írásban teheti meg.

Szóbeli panasz beérkezése esetén az azonnali kivizsgálásra, illetve szükség szerint orvoslásra kerül, a vonatkozó jogszabályi rendelkezések szerint. Amennyiben a jogvita ezen úton nem rendezodik, úgy a Vállalkozás a panaszról jegyzokönyvet vesz fel, amelynek egy példányát legkésobb az eredménytelen szóbeli telefonos egyeztetés napjától számított 3 napon belül megküld a Fogyasztónak az általa megadott címére, eredménytelen személyes egyeztetés esetén pedig az eredménytelen személyes egyeztetés napján adja át a Fogyasztónak.

A telefonon közölt szóbeli panaszt a Vállalkozás egyedi azonosító számmal látja el, amely egyedi azonosító számot a Fogyasztóval egyidejuleg közöl.

Az írásban eloterjesztett panaszt a Vállalkozás annak kézhez vételétol számított 30 napon belül kivizsgálja, illetve ugyanezen határidon belül megválaszolja. A Vállalkozás köteles a panasz elutasítására vonatkozó álláspontját megindokolni.

A Vállalkozás a panaszról felvett jegyzokönyvet öt évig orzi meg.

b.) Fogyasztóvédelmi Felügyeloség elotti eljárás megindítása

Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendezodik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Fogyasztóvédelmi Felügyeloség eljárását kezdeményezheti.

c.) Békélteto Testületi eljárás megindítása

Amennyiben a jogvita az a.) pontban írtak szerint nem rendezodik, és a Fogyasztó szükségesnek látja, úgy a területileg illetékes Békélteto Testület eljárásának lefolytatását is kezdeményezheti. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békélteto Testület:

Zala Megyei Békélteto Testület

8900 Zalaegerszeg, Petofi u. 24. (Kamarák Háza)

Tel.: 92/550-513

Fax.: 92/550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

d.) Bírósági igényérvényesítés.

Amennyiben a felek jogvitája az elozo pontban írtak szerint nem rendezodik, úgy a Fogyasztó kezdeményezheti a hatáskörrel, és illetékességgel rendelkezo bíróság eljárását.

  1. 8. A fogyasztót megilleto elállási és felmondási jog

A fogyasztót a jelen pontban meghatározott határidon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) termék adásvételére irányuló szerzodés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltéro idopontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételbol vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott idoszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az elso szolgáltatásnak,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltéro harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerzodés esetében a szerzodés megkötésének napjától

számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

Ezen rendelkezések nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerzodés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti idoszakban is gyakorolja.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

a) a jelen pontban hivatkozott nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy

b) az erre vonatkozó egyértelmu nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállási, vagy felmondási jog gyakorlását határidoben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a Vállalkozás részére a jelen pontban meghatározott határido lejárta elott e-mail útján, vagy ajánlott postai küldeményként elküldi.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmu nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán ajánlott küldeményként, vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Vállalkozásnak a jelen ÁSZF-ben megjelölt címeire, amely az alábbi:

Takács László egyéni vállalkozó

8900 Zalaegerszeg, Cinke u. 8.

info@dreamfashion.hu

Ebbol a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is, amely az alábbi.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerzodéstol való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: ……………………………………………………………………………………………….

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerzodés tekintetében:

Szerzodéskötés idopontja /átvétel idopontja:………………………………………………………….

A fogyasztó(k) neve:…………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) címe:…………………………………………………………………………………..

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)…………………………………..

Kelt………………………………………………………………………………………………………

Írásban történo elállás esetén elegendo az elállási nyilatkozatot elküldeni a fenti címre 14 napon belül.

A Vállalkozás a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozata kézhez vételét legkésobb annak kézhez vételétol számított 3 munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó részére, olyan formában, amilyen formában az a Vállalkozáshoz megérkezett.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevok között kötött szerzodéstol, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésobb az elállásról való tudomásszerzésétol számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

A vállalkozás a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyezo módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebbol adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltéro fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebbol eredo többletköltségeket.

Termék adásvételére irányuló szerzodés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja a fent meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a ketto közül a korábbi idopontot kell figyelembe venni.

Ha a fogyasztó eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevok között kötött szerzodéstol, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésobb az elállás közlésétol számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A visszaküldés határidoben teljesítettnek minosül, ha a fogyasztó a terméket a határido lejárta elott elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli. A Vállalkozás az utánvéttel küldött csomagot nem köteles átvenni.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és muködésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredo értékcsökkenésért felel.

A fogyasztó elállási vagy felmondási joga gyakorlása esetén nem viseli az alábbi költségeket:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerzodés teljesítésének teljes vagy részleges költségeit, ha

aa) a vállalkozás a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 11. § (1) bekezdésének i) vagy k) pontjában eloírt tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, vagy

ab) a fogyasztó nem kérte a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 13. § és a 19. § szerint a szolgáltatás teljesítésének megkezdését a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határido lejárta elott;

b) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom szolgáltatásának teljes vagy részleges költségeit, ha

ba) a fogyasztó nem adta kifejezett, elozetes beleegyezését ahhoz, hogy a teljesítés a 45/2014. (II.26.) Korm.rend. 20. § (2) bekezdésében meghatározott határido lejárta elott megkezdodjön,

bb) a fogyasztó a ba) pont szerinti beleegyezése megadásával egyidejuleg nem nyilatkozott annak tudomásulvételérol, hogy beleegyezésével elveszti a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 20. § -a szerinti jogát, vagy

bc) a vállalkozás elmulasztotta megadni a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 12. § (2) bekezdésében vagy a 18. §-ban eloírt visszaigazolást.

A fogyasztót az elállási, vagy felmondási joga gyakorlásával összefüggésben a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 23. § (3) bekezdésében, valamint 24-26. §-ban meghatározottakon felül további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A fogyasztó nem gyakorolhatja a jelen pont szerinti elállási, vagy felmondási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rend. 29. §.-ában meghatározott esetekben.

Az elállási jogról szóló tájékoztató hiányában jogosult a Fogyasztó 12 hónapig gyakorolni az elállási jogát, feltéve, hogy a Vállalkozás az elállás jogára vonatkozó tájékoztatót a Fogyasztó részére tartós adathordozón megadta. Ebben az esetben az elállásra nyitva álló határido a tájékoztatás közlésétol számított 14. napon jár le.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog az olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követo felbontás után nem küldheto vissza. Az ilyen termékek visszavétele a Vállalkozástól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védo csomagolást már felbontotta, és/vagy rendeltetésszeru használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai vagy egészségügyi minosége már nem garantálható.

Felbontott, és felpróbált fehérnemuinket tehát (melyekben bugyi, alsónemu, harisnya, cicaruha, body, melltartó található) higiéniai okokból NEM vagyunk kötelesek visszavenni, valamint cserélni!
Megértésüket köszönjük.

Az elállási jog/felmondási jog tehát minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, sértetlen, szagmentes, nem felpróbált, sérülésmentes gyári csomagolásban érkezik vissza hozzánk.

Amennyiben a termékrol felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelozoen keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetoséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzokönyvvel igazolhatja.

A szavatosság nem vonatkozik a nem megfeleloen mosott, illetve nem rendeltetésszeruen használt termékre, ezért kérjük, a termék címkéjében látható diagramoknak megfeleloen kezeljék, annak megfeleloen mossák/vasalják a Fogyasztók a megvásárolt ruhákat.

  1. 9. Tájékoztató a kellékszavatosságról, a termékszavatosságról, és a jótállásról

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végso esetben - a szerzodéstol is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidoben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem késobb, mint a hiba felfedezésétol számított ketto hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerzodés teljesítésétol számított két éves elévülési határidon túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határido legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstol számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstol számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés idopontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minosül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minoségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplo tulajdonságokkal.

Milyen határidoben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határido elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal idopontjában nem volt felismerheto vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelezo hatósági eloírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendo egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén a Vállalkozás jótállásra köteles.

A Vállalkozás webáruházában található termékekre vonatkozó jótállási ido: 1 év

Önt milyen jogok és milyen határidon belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

  1. 10. Letét/pénzügyi biztosíték

A Vállalkozás a Fogyasztóktól letétet, vagy egyéb pénzügyi biztosítékot nem kér.

  1. 11. Magatartási kódex

A Vállalkozás magatartási kódexnek nem vetette alá magát.

  1. 12. Megrendelés, megrendelés törlése, illetve a termékek átvétele

A Dream Fashion fehérnemu webáruházban történt rendeléssel a Fogyasztó elfogadja jelen ÁSZF-et, és egyidejuleg kijelenti, hogy tisztában van a rendelés menetével. A rendelés menetérol a Fogyasztó részletes tájékoztatót és segítséget talál a Segítség a fehérnemu webáruház használatához menüpont alatt.

A vásárlást csak akkor tudjuk elfogadottnak tekinteni, illetve regisztrálni, ha a Fogyasztó az ezen az oldalon található mezoket maradéktalanul kitölti. Ennek elmulasztásából eredo károkért, illetve a folyamat közben felmerülo technikai problémákért a Vállalkozás felelosséget nem vállal.

Terméket külföldre nem szállítunk.

A Fogyasztó köteles a kiszállítás idopontjában az általa kézhez vett csomagot tételesen ellenorizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követoen hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem fogadunk el.

A megrendelést követoen a Vállalkozás emailben haladéktalanul, de legkésobb 48 órán belül értesítést küld a Fogyasztónak a megrendelés elfogadásáról.

Attól függoen, hogy a Fogyasztó melyik fizetés-szállítási módot választotta, a Vállalkozás 1-4 munkanapon belül eljuttatja a Fogyasztó által megadott címre a megrendelt terméket.

Amennyiben a Fogyasztó a futárszolgálattal történo szállítást és az UTÁNVÉTTEL történo fizetést választotta, akkor a Vállalkozás a szállítást végzo futárszolgálat részére átadja a terméket.

A Fogyasztó felelossége gondoskodni arról, hogy a csomag átvételét biztosítsa.

Amennyiben kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, ennek tényérol a szállító értesítést hagy, majd legfeljebb egy alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

Ha a Fogyasztó a postai kézbesítést választotta a hozzá tartozó banki eloreutalással történo fizetési móddal, akkor a számlán szereplo összegnek a megadott (OTP Bank 11773494-00648484) való megjelenése után azonnal postázzuk a terméket.

A Dream Fashion webáruházban leadott rendelés állapotáról a rendelést követoen haladéktalanul, de legkésobb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer a Fogyasztót. Rendelését a Fogyasztó mindaddig indokolás nélkül lemondhatja, amíg nem kapott értesítést a kiszállításról. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig orizze meg ezt az e-mailt. A Dream Fashion webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruház tulajdonosával a kapcsolatot minél elobb. Ezt megteheti közvetlenül a Kapcsolat menüpont alatt lévo e-mail küldése modulon, az info@dreamfashion.hu Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a rendeles@dreamfashion.hu Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben. Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. A levél tárgyába feltétlenül írja be a következot: ”rendelés lemondása”. Amennyiben telefonon szeretne kapcsolatba lépni velük az alábbi telefonszámon teheti: 06-30-576-3358.

  1. 13. Egyéb rendelkezések

A Vállalkozó által üzemeltetett webáruházban való vásárlás feltételezi a Fogyasztó részérol az Internet lehetoségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülo hibákra.

A Vállalkozó nem felelos az alábbiakban írtak okán bekövetkezo károk miatt:

A Vállalkozás nem felelos semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

A Fogyasztó felelossége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

A Fogyasztó felelos a webáruházhoz való kapcsolódásáért és a webáruházban való vásárlásért.

A Vállalkozás nem vonható felelosségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami tole független, neki fel nem róható okból következett be.

A Vállalkozás peres eljárást kezdeményezhet bárki ellen, aki a www.dreamfashion.hu honlap használata során csalást, vagy bármilyen egyéb buncselekményt követ el vagy annak elkövetését megkísérli.

A Vállalkozás nem vonható felelosségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevo rovására történt csalás, vagy egyéb buncselekmény miatt.

Abban az esetben, ha a Fogyasztó bármilyen formában megsérti az ÁSZF-ben írtakat, a Vállalkozás annak észlelését követoen érvénytelennek nyilváníthatja a Fogyasztó regisztrációját.

A Fogyasztók személyes adatainak felhasználása az adatvédelmi jogszabályok hatályos rendelkezéseinek értelmében történik.

A Vállalkozás a Fogyasztók adatait a szerzodés teljesítése, és a szerzodés feltételeinek késobbi bizonyítása érdekében tárolja.

A Fogyasztó jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Vállalkozás a regisztráció során megadott e-mail címén a késobbiekben tájékoztassa ot esetleges akcióiról és újdonságairól.

Tájékoztatom Kedves Fogyasztóimat, hogy a weboldal tárhely szolgáltatója az alábbi:

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.
Postai cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588.
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6
Telefon: 76 / 506-618, vagy 30 / 439-2137
Fax: 76 / 575-024

E-mail cím: mediacenter@mediacenter.hu