Segítség a webáruház használatához

A rendelés menete

A fehérnemű webáruházban kétféle módon tud rendelést leadni: regisztrált, ill. vendég felhasználóként. Mindkét esetben szükséges megadnia a termék kiszállításához szükséges számlázási ill. szállítási címét, valamint. e-mail címét és telefonos elérhetőségét, hogy megrendelésével kapcsolatban fel tudjuk Önnel venni a kapcsolatot.
Regisztrált felhasználóként történő vásárlás előnye, hogy ha bármikor visszatér weboldalunkra, a már meglévő felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud lépni és nem kell újra megadnia a vásárláshoz szükséges adatait.

Vendég felhasználóként

Amennyiben vendég felhasználóként szeretne vásárolni a fehérnemű webáruházban, akkor csak a számlázási és postacímét, valamint az e-mail címét és telefonos elérhetőségét kell megadnia, ekkor nem szükséges a felhasználónév és jelszó megadása. Ennek a módnak az egyetlen hátránya, hogy mindannyiszor, mikor visszatér hozzánk újra meg kell adnia a szállítási adatait és elérhetőségeit megrendelés leadása előtt.

Regisztráció

A weboldal tetején elhelyezett regisztráció gombra kattintva tudja kitölteni a regisztrációs űrlapot. Kérjük, ügyeljen az adatok pontos megadására, mert ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése! Az e-mailben való visszaigazolás elmaradását okozhatja a rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége. A regisztráció előnye, hogy egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie, hiszen meglévő felhasználó nevével és jelszavával könnyedén be tud jelentkezni webshop-unkba.

A kosár használata

A Dream Fashion fehérnemű webáruházban szereplő termékek adatlapján a Kosárba tesz! gombra kattintva tudja azt kosarába tenni, ahonnan rendelés leadásakor meg tudja vásárolni.

A termékek részletes adatlapján megadható, hogy hány darabot, milyen méretet, ill. színt kíván kosarába tenni. A Kosár megtekintése gombra kattintva bármikor megváltoztathatja a kosárban lévő termék mennyiségeket a termék mellett szereplő Mennyiség mező változtatásával és a Frissítés gombra kattintva.

A kosárból a termék bármikor kivehető a termék mellett szereplő Törlés gombra kattintva.

A kosárban lévő termékek megvásárlását a Bevásárlókosár oldalon a kosárban szereplő termékeket összesítő lista alatt lévő Indulás a Pénztárhoz most linkre kattintva tudja kezdeményezni.

A szállítási cím megadása

Ezen az oldalon kell megadnia azt a címet, ahová az adott rendelést kéri.

Amennyiben a Számlázási cím és a Szállítási cím nem egyezik meg, hozzáadhat új Szállítási címet.

Kérjük, pontosan töltse ki a mezőket, a későbbi problémák elkerülése érdekében.

Amennyiben futárszolgálattal kéri a szállítást, kérjük ügyeljen arra, hogy a DPD futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek ekkor lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban tartózkodik!

Szállítási mód megadása

Háromféle szállítási mód közül választhat:

  1. Zalaegerszegen szeretném a csomagot átvenni ingyenes kiszállítással (Utánvéttel). Ebben az esetben átvállaljuk a csomag kiszállításának költségét, és ingyenesen kerül kiszállításra a csomag. A termék vételárának kifizetése a futárnak történik átadáskor készpénzben.
  2. Futárszolgálat (Utánvéttel)
    Kiszállításkor a GLS Network partner futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-4 munkanapon belül megkapja. A GLS Network partner futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek kérjük lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tartózkodik! Ebben az esetben Önnek a csomag átvételekor kell az áru vételárát és a szállítás díját kifizetnie készpénzben. A szállítás díja bruttó 1490 Ft. Ha a kosarának tartalma eléri a 20.000 Ft-ot, akkor nem számítunk fel szállítási díjat.
  3. Futárszolgálat (Előre utalásos fizetési móddal OTP: 11773494-00648484 számlaszámra). A kiszállítás díja ezzel a fizetési móddal csupán bruttó 1000 Ft. Kiszállításkor a GLS Network partner futárszolgálat szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően 1-4 munkanapon belül megkapja. A GLS Network partner futárszolgálat munkanapon 8-17 óra között szállítja ki a termékeket. A szállítási címnek kérjük lehetőleg olyan címet adjon meg, ahol munkaidőben tartózkodik! Ebben az esetben Önnek a csomag átvételekor kell az áru vételárát és a szállítás díját kifizetnie. Ha a kosarának tartalma eléri a 20.000 Ft-ot, akkor nem számítunk fel szállítási díjat.

Az utalási adatok megadásakor a kedvezményezett nevét (Takács László) és a rendelési számot kérjük feltüntetni (a rendelésszám a megrendelést visszaigazoló e-mailben olvasható) 

A futárszolgálattal rendelt termékek esetén javasoljuk az alábbiakat figyelembe venni:

Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot!

Amennyiben élni kíván a visszaküldés vagy az elállás jogával, annak módjáról a honlap alsó menüsávjában található ÁSZF-ben tájékozódhat.

 

Fizetési mód megadása

A fizetés a kiválasztott kiszállítási módnak megfelelően történik.

Ha sikerült kiválasztani a megfelelő szállítási és fizetési módot, a „TOVÁBB AZ ÁTTEKINTÉSHEZ” gombra kattintva eljut a megrendelés áttekintéséhez.

Bruttó 20 000 forint értékhatár feletti megrendelés esetén a szállítás költségeit - Magyarország teljes területén - elengedjük.

ÁTTEKINTÉS ÉS RENDELÉS KÜLDÉSE

A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen áttekintheti a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet és költségeit. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel, kiszállítással kapcsolatos egyéb fontos információkat. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉS gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.

Az áruházban feltüntetett árak minden esetben az ÁFA-val növelt bruttó árak.

A vásárlás során, miután jóváhagyta megrendelését, a kiállított megrendelőben részletezve fel vannak tüntetve a megrendelt termékek és azok bruttó árai, a bruttó részösszeg, a postai ill. szállítási költség, végül a bruttó végösszeg. ÁFA levonására nem biztosít jogot, mert az eladó ÁFA alanyi adó mentes. Így a vásárláshoz kiállított számla bruttó összegű, nem tartalmaz levonható ÁFA-t

A rendelés nyomon követése

A Dream Fashion webáruházban leadott rendelésről a rendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben értesíti a rendszer. Az e-mail tartalmazza a rendelés valamennyi részletét. Kérjük, a megrendelés teljesüléséig őrizze meg ezt az e-mailt.

Garancia, vevőszolgálat

A Dream Fashion fehérnemű webáruházban szereplő termékekre vonatkozó garanciális feltételeket és a vevőszolgálati információkat a Tudnivalók menüpont alatt a Visszavételi szabályzatban tudja elolvasni.

Rendelés törlése

A Dream Fashion fehérnemű webáruházban leadott rendelésének törléséhez kérjük, vegye fel a webáruház tulajdonosával a kapcsolatot. Ezt megteheti közvetlenül a Kapcsolat menüpont alatt lévő e-mail küldése modulon vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre küldött levélben. A levél tárgyába feltétlenül írja be a következőt: ”rendelés lemondása”. Amennyiben telefonon szeretne kapcsolatba lépni velük az alábbi telefonszámon teheti: 06-30-576-3358.